By: mama zieza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 11-Mar-2010 13:45 Email | Share | Bookmark
All in February 2010

wedding cake adik
wedding cake anak tokcik
cake hantaran anak tokcik
 
doorgift yang belum dibungkus
acara cucuk mencucuk..
 
 
 
2000 ekor ank beruang
 
 
 
 
Syaz dan kakaknya Suzana
Hang Li Po dan Maharaja apa tah
alamak mcm ada tanduk plak PakCik ku
ayunyaaa
menjelinggggg
rupa orang2 di belakang tabir
 
 
potong jgn tak potong
 
 
 
 
 
Februari 2010 memang satu bulan yang padat. Bermula dgn kami dapat tau mengenai penyakit adik iparku Tengku Hamiah mengidap kanser Stage 4 dan persiapan perkahwinan adikku Syazlina. Jadi dalam bulan Februari 2010, mama mendapat seorang adik ipar lelaki tetapi kehilangan seorang adik ipar perempuan. Al Fatihah untuk Tengku Hamiah Tengku Abd Majid (adik suami mama).

Sepanjang bulan Februari, setiap hujung minggu memang mama takde rehat. Balik Kelantan menjenguk allayarham semasa sakit, siapkan tempahan yang memang telah diterima sekian lama. Sehinggakan hajat mama nak menjemput kengkawan supaya datang ke kenduri adik mama di Melaka pun mama tak berkesempatan.. sori ye semua.

6/2 mama berkejar ke Kota Bharu.
7/2 balik Penang.
8 - 10/2 siapkan tempahan Valentine, New Year cake dan wedding cake
13/2 tu balik Kelantan lagi.
15/2 balik ke Penang,
16/2 mama drive ke Melaka bersama anak mama Fikri dan Fizi. Yang lain2 sekolah.
17 -20/2 siapkan semua doorgift dan wedding cake adik.
21/2 kenduri
22/2 balik ke Penang
23 - 24/2 siapkan chocolate door gift kawan
25/2 siapkan cupcakes utk doorgift dan wedding cake
26/2 terima berita kematian adik ipar, doorgift utk pihak lelaki tak siap lagi ni. Suami mama balik ke KB sengsorang. Mama siapkan tempahan.. terpaksala buat sebab kita dah terima duit orang kannnn.... Malam tu semua siap dan kenduri di rumah bos mama pun mama tak pergi. Siap kena perli lagi...
27/2 Mama drive sengsorang ke Kota Bharu.
02/03 balik ke Penang. Pengsannnnnnnnnnnnn.. hehehe


,

,



, Guna laa Minyak Seri Murni... halal dan sedappp.. hahahaha







banyak lagi gambar-gambar tapi malas lerrr


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net