By: mama zieza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 15-Jan-2010 11:28 Email | Share | Bookmark
December 2009... Fuuuhhhhh

 
kesian ko ikan
kek ejermensi
 
 
 
 
 
 
org nk mekapkan.. bukan soh tidur..
 
 
sengetttt nampak haha
rajin anak2 sedara aunty hehe
 
hmmm....untungnya beristeri 4
woiiii... tu yg bru tu yang ke brapa?????
 
 
 
 
 
 
 
December 2009, memang sibuk.. hampir setiap minggu tak dok dirumah.. dari penang ke kelantan, balik penang.. pergi ipoh... balik penang.. rehat sat krismas.. haha.. pergi kelantan.. balik penang.. sekolah buka...

Anak sedara kawen sekali 3 orang.. dari famili yang sama.. cuma selang minggu jerr...Badan pun rasa mcm nak lerai tulang-tulang.. hahahaha...

Tapi yang paling menyedihkan bila kek yang mama buat hancus jadinya.. uwaaaaaaaaaaaaaa.... Bukan setakat fondant yang mama buat... bunga siap yang mama beli pun lembik.... bila semakin petang.. fondant tu bagaikan air gula yang menitis.....

Takmo laa citer panjang-panjang.. tengok jerr laa gambar.. hehehe...

Kalau ada sape-sape yang nak sewa 'Fountain stand" tu btau mama ekkk





rajinnyaaaaaaaaaaaa


hmmm mana satu ekkk yang paling sayang kat aku...


Ello.. jangan tidur laa weiii.. hehehe


Melepek hiasan kek ni... cuaca sungguh sejuk.. bila tengok jerr fondant tu mula berkilat.. dah agak dah.. mesti kek mama hancussssss...

Tak dapat diselamatkan langsung.. masukkan dalam bilik aircond pun hampehhh.. so lenkali.. kalau buat kek fondant time hujan.. berhati2 di jalan raya...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net