Want your
own Fotopage?






 


By: mama zieza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 1-Feb-2009 14:22 Email | Share | Bookmark
Biskut Lidah Kucing

 
 
 
 
Langue-de-chat
Biskut ni mama beli masa mama balik Kelantan masa Raya Haji. Tak sempat nak ambil gambar sebotol.. tinggal 3 keping tu aje laaa.. aduhai.. anak-anakku... Mama dia pulak beli sebotol jerr.. hehehe.. yalaa takut plak tak sedap ke... apa ke... Rasa biasa-biasa jerr.. resipi ada tuan kedai beri.. tapi.. entah mana laa mama pegi campak.. kalau ada sape-sape yang bersimpati.. boleh laa layangkan resipi kat mama... . Choc Chips tu pulak mama beli kat kedai yang sama Mahjasa di Jalan Bayam. Choc Chip tu lawa.. berkilat.. dan kalau tak silap utk lidah kucing ni.. dia guna acuan.. dan choc chip tu disusun dulu baru curah adunan tepung..

Cupcakes yang comel2 tu pulak yang mama buat di bulan Disember dulu. .hehehe.. kawan mama tempah untuk berkat.. mama kukus.. tapi yang malangnya.. ada pulak yang berkulat... ingatkan kukus lagi tahan.. rupanya lagi tak tahan dugaan.. hehehe.. tapi itu pengajaran... Macam-macam yang terjadi masa buat cupcakes berkat ni. Kalau ikutkan itu kali ketiga, tapi takpe..... ubat yang pahit tapi mujarab. Silap dari mama jugak mungkin, mungkin mama masukkan dalam plastik sebelum ianya benar-benar sejuk. Hahaha.. dah dok dalam dapur yang panas.. ingat kita yang panas.. rupanya kek masih panas... what a lousy excuse... Ampun Tini... hehehe.....thanks for being so understanding .







SEMBANG NGAN MAMA!!!!!

Quote:
Linda Kaori.. hehehe.. kelat2 pahit.. tapi mujarab...

Rozamy - memang rangup... mama beli hari tu sebotol jerrr.. pusing2 belakang.. dah nak selesai kena ngap..

Hanny - hanny, kalau yang cats tongue tu.. ada gak dorang panggil tuiles.. dan yang tu memang leceh.. nak kena nipis.. dan dia nanti melengkong yang ni tak.. cam biskut biasa jerrr.. tapi ada acuan...dari indon laaaaaaaaa.....

Shahrose - laa kenapa tak emel kat mama.. boleh mama berikan fon number.. takpe... takde jodoh laa tu.. heheheh.. lenkali.. insyaAllah...


Zanaz - biskut ni.. memang dah lama ada.. tapi mcm sponge fingers jerrr.. yang ni dia versi semekut betul.. and ranguppppppp......

Zai KuLiM - hehehe.. there's always a first time


Ezura - Salam Zura.. ooo tgh sarat ekkk.. tahniahhhh... you pun take care ekkk...

Kuyah - Tkasih Kuyah.. nanti mama try ekkk.. pastu mama tempek kat sini.. Mama tak beli laa pulak acuan dia hari tu.. tapi takpe.. Mac nanti nak balik Kelantan .. kalau sempat leh gi kedai dia beli...




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net